« 今年のNHK杯は豪華だ〜!! | Main | わたしゃ〜、疲れましたよ(笑) »

デレデレ

月曜日なのにいきなり眠いです。

頭の中かいつもにも増してポヤポヤしています。
いかん。

もう、寝よう。

貰い物の犬写真です。
あ〜、鼻の下が伸びますわ♡


Inu

|

« 今年のNHK杯は豪華だ〜!! | Main | わたしゃ〜、疲れましたよ(笑) »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/79912/45207515

Listed below are links to weblogs that reference デレデレ:

« 今年のNHK杯は豪華だ〜!! | Main | わたしゃ〜、疲れましたよ(笑) »